تاثیر اندازه نگین روی خواص

1
0

سلام وقت بخیر اندازه نگین انگشتر روی خواص آن تاثیر دارد !؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
1
1

درود
این بحث ها بیشتر تلقینی هست. اگر یکی از دیدن یک سنگ درشت تر تو دستش لذت بیشتری می بره، میتونه باشه. من به شخصه دوست دارم انگشترم اگر سنگش کوچیک باشه یا درشت، رنگ زنده، طبیعی، اینکلوژن زیبا داشته باشه. مثلا خودم یک گارنت ماندارین 2.5 قیراطی زیبا دارم که از یک سنگ به فرض عقیق یمنی درشت بیشتر ترجیحش میدم و از داشتنش لذت می برم.

بنظر من هر سنگی که حس خوبی بهش دارین، از داشتنش لذت می برین همونو استفاده کنید و ذهنتون رو درگیر اینکه 5 گرم باشه خواص بهتری داره یا یک گرم درگیر نکنید. این حس رو انرژی یا هرچیزی که اسمش هست میخواین بزارین.

خیلی ها رو دیدم میگن سنگ ماه تولدمون رو حتما باید داشته باشیم؟
خیر.. . هیچ اجباری نیست.

گوهرها از زمان پادشاهان تا کنون، نشانه جلال و شکوه بودن. مثل لباس پوشیدن، جواهرات هم میتونن تاثیر متقابلی روی افراد و یا خود شخص بزارن. این بحث زیبایی شناختی هست. ما از دیدن چیزهای زیبا انرژی میگیریم. مثل دیدن یک پرنده روی شاخه درخت یا یک منظره طبیعی.

قسمتی دیگه از دنیای گوهرسنگها که کمتر کسی بهش توجه میکنه، خاص بودن، نادر بودن، تنوع و شگفتی ای هست که طی میلیون ها سال تنش در زمین تشکیل، و مادر زمین اون رو به ما هدیه میده.

درنهایت، بحث سرمایه گذاری هم هست. در سنگهای گرانبها، اگر خرید درستی داشته باشید، خیلی از گوهرها به مرور زمان کمیاب و گرون میشن. مثل یک تانزانیت یا روبی.
حتی در مورد سنگهای ارزون هم همینطوره. میگین نه؟ فقط کافیه قیمت برخی از شجرها و فیروزه ها رو طی این چند سال ببینید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید وارد شوید یا با پر کردن فیلد های زیر به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
لطفا در صورت لزوم عکس یا تصاویر خود را در وبسایت های فضای آپلود رایگان قرار داده و لینک آن را در قسمت توضیحات قرار دهید.*
لطفا قبل از ارسال تایید امنیتی را تکمیل نمایید.